3:e advent

Ja 3:e advent har redan passerat. Det går ju fort som attan och det är bara lite mer än en vecka kvar till jul. Inte en julklapp har man köpt så i veckan måste det bli av. Har planerat in onsdag. Det kommer väl vara smockat med folk men bättre mitt i veckan än i helgen.
Har jobbat hela helgen (förutom idag då) och det har varit lugnt på jobbet oxå. Bara denna vecka kvar sen är man ledig ett tag och hoppas komma igen med lite nya krafter nästa år =) Känner att man börjar bli lite seg och behöver en paus.

Blev lite adventsfika idag. Alla kunde inte komma men då bokade vi in en ny fika på tisdag och då hoppas jag att jag får träffa dom andra oxå =)

Snön håller på att försvinna igen. VARFÖR? Kan det inte få vara vitt ute nu, iallafall till nyår.Sen kan det få bli vår igen =) Maja och Gustaf var ute och åkte pulka förut i trädgården. Gustaf var jätte stolt över "pulkabacken" han gjort utanför huset, och Maja tyckte det var jätte kul =)

Ska på intervju i veckan oxå...äntligen! Vi får väl se hur det blir, är glad att jag har jobbet kvar iallafall.

Maja bara växer. Satt i soffan idag och busade. Lekte "tittut" så hon nästan kikna och kom på hur lyckligt lottad jag är med världens underbaraste och finaste lilla tjej.
Visst finns det jobbiga stunder och rent av skitdagar, men dom blåser bort så fort man får det där lilla extra från min lilla tjej. Bara en lite blick eller ett litet leende =)
Att man kan älska någon så innerligt, min lilla ängel!

Nu ska jag sova, upp i morron och jobba 13 timmar *tjohej*


<3 Min lilla prinsessa <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0