Aningen trött i fötterna

Mmm, jobbat lunch och kväll och kom nyss hem. Lite trött men svårt att varva ner så jag satte mig här en stund.

I morron blir det fika med tjejerna. Om jag inte minns fel var det hos Petra kl 14.00 =) ska bli trevligt som bara den!

Gustaf ringde till jobbet förut och var orolig. Maja hade tuggat i sig några blomblad och satte i halsen, lilla snuttan, inte skrämma mamma och pappa sådär =( Men hon har visst stojjat och lekt hela kvällen sen dess så jag tror inte hon får några större men av det.
Hon har börjat ställa sig lite upp oxå. Har dock inte sett det själv än så jag väntar med spänning men Gustaf hade hittat henne ståendes i sängen och hon hade rest sig mot mormor & morfars soffa idag. Min lilla sessa, snart nio månader, det är ju helt sjukt hur fort det går!

Onsdag blir det som sagt paket handling, med en massa annat folk skulle jag tro. Men vi kanske har tur, åker tidigt mitt i veckan så förhoppningsvis behöver vi inte armbåga sig fram =)

Nu ska jag dricka glögg och krama om min älskade man som jag inte sett på hela dan...och så måste jag smyga upp och ge min dotter en puss...har ju saknat henne ju !!

Tack o Hej


Leker tittut

Leker tittut med mamma under bordet =)

Kommentarer
Postat av: Hella

det här gillar vi.. :) emma bloggar!! :) åh söt då... då e det snart dags o plocka bort alllt från alla bord då.. :) hihi! puss

2008-12-16 @ 08:30:14
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0