Äntligen över!

Trodde inte att jag skulle säga det men fy vad skönt att julen är över. Bara detta stress hela dagarna och (iallafall inte jag) har inte kommit till ro för 5 öre. Men nu är det över, och hoppas på en hemma jul nästa år, men vänner och släkt såklart =)
Och som det ser ut har vi varit snälla i år också. Tomten kom med massor med paket så det både räcker och blir över =) Och inte tala om Maja, hon har leksaker överallt! Och cd-skivor som hon kan lyssna på, och till och med en egen cd-spelare att ha på sitt rum.

Nu sitter jag och tittar på Pirates Of The Caribbean. Den är ju så bra! Gustaf gör ett frest att få Maja i säng. Försökte byta blöja nyss och då blir hon skogstokig. Kan inte fatta varför, men hon blir helt tokig och skriker, vrålar och gråter. Så när det är nr 2 blöja måste vi va två, en som håller och en som byter. Gustaf bytte själv nu, och det resulterade i fartränder över hela rumsgolvet. Men men, man listar ut något knep snart får vi hoppas.

Ska försöka koppla av nu, blir kanske ett glas vin eller en glögg och ligga och vräka sig i soffan. Har ätit så mycket choklad att jag nästan kräks.

God fortsättning på er!



Kommentarer
Postat av: Hella

hihi... ingen skade glädje.. ;)nä vars.. inget kul o byta blöja..:( man får brottas lite med dom ibland.. :) men det går över.. senare sen.. :) hihi!! bajs överallt.. ses snart gumman.. :) puss på er :)

2008-12-26 @ 23:13:29
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0