Bad Day

Idag har det varit en skit dag...eller nej, men en del av dagen iallafall.

Dagen började med att de ringde om jobbet...men tjänsten är redan tillsatt så det blir inget för min del. FAN!
Varför kan jag inte få ett dag jobb så man kan få ett normalt liv? Men nu har jag iallafall bestämt att jag går hem på semester/mammaledighet från den 12 juni och en bra bit framåt...och vem vet, då kanske man planerar mer barn...

Sen vart det fika hos Petra och det var trevligt =) Maja var trött och vart ledsen...och överkörd av Peo med gåstolen...=/ så vi åkte hem vid fyra och hon somna som en stock i bilen och jag lyckades lägga henne i sängen utan att hon vakna...men hon sov bara i 20 min typ, sen var det gröt och full rulle överallt.
Blev ett bad med både mamma och pappa (vi satt dock inte i Majas badkar utan jämter och lekte) och det var ju super kul =)

Sen var det mys framför brasan som alltid när vi badat, men Maja ville bara krypa efter katten och inte alls mysa med mamma.
Det började gnuggas i ögonen redan kl sju och vid halv åtta fick hon "bällen" och så tog det inte mer än 2 min så sov hon igen...

Lagade köttgryta och åt lite och just nu försöker jag bara hålla mig vaken...är så förbannat trött så jag vet knappt vad jag heter, så nu ska jag hoppa i sängen och sova.

Har bara varit deppig idag så jag grina lite med en cigg på trappen förut och nu är det bättre =P
Ibland tror jag att jag verkligen är störd i huvet...eller iallafall på god väg... Känner mig bara så stressad och otillräcklig, fast jag egentligen har all tid i världen.
Men nu ska man inte bry sig om det, nya tag, snart nytt år...


Nybadad =)

Är hon inte så underbart söt min lilla ängel =)  ♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Frida

Jo då, din ängel är underbart söt! =)

2008-12-17 @ 18:00:56
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Hella

gumman.. man får känna sej helt stul o bara böla... tjut på.. det måste man annars orkar man inte.. behöver inte finnas någon anledning.. :) puss

2008-12-17 @ 20:47:32
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0