Feber =(

Mammas älskling hade nästan 41 graders feber igår. Idag verkar det bättre, men hon är seg & jätte trött så hon är nog inte helt bra... Vet inte varför för hon är inte sjuk i övrigt, men kanske början på en ny förkylning *suck* Hoppas inte iallafall, vill att hon ska vara frisk över jul!

Åkte hem tidigare från jobbet igår, hade inget att göra knappt och jag ville hem till Maja. Gustaf var orolig, och det förstår jag, man är ju inte van och man vet inte vad man ska göra heller. Har hon haft feber innan har hon inte haft så mycket. Men men, det finns ju inget att göra åt. Hon har sovit brevid mig inatt...och vaknat nästan hela tiden och varit ledsen. Så det har varit en natt vankandes fram och tillbaka, jobbigt, men ändå lite mysigt =) Svårt att sova, hon har andats så fort, sparkar av sig täcket och frös så hon skaka. Lilla stumpan...

Ska åka in till jobbet om en stund, ska plocka bort allt eftersom de ska slipa golvet nu under jul, och sen blir det after work, men jag ska inte med, ska på sex party hos Fia kl sju, ska bli roligt!!

Maja sover igen, la mig med henne och slummra till. Skulle vara skönt att sova lite, men har en del att göra innan jag åker...och så fastna jag här oxå =)

Nu ska jag laga lite mat, hungrig som fasen!

Bye Bye


Kommentarer
Postat av: Hella

lilla gumsan.. sjuk igen.. så tråkigt det e.. vi har klarat oss denna gång..:) än så länge? kan inte vara fler tänder som bråkar? milans två har gått igenom nu.. men två till e svullna.. får la se hur han blir när de ska igenom.. ? vet inte om jag kommer ikväll? ska in till lkpg o handla nu? får se vad klockan blir när vi kommer hem? puss

2008-12-19 @ 13:33:02
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0