Jag trodde verkligen...

...att jag skulle bli sjuk jag med, men nu känner jag mig bättre. Vaknade med jordens huvudvärk och mådde illa som fan, och har haft det hela dan.  Satt på Frimpan och trodde att jag skulle spy...blev inte bättre av att springa omkring på City Gross och köa i 20 min. Fick lite känning av Ullared *blä*
Men sen åt vi grillad kyckling med pommes så nu är det bättre. Får ta mig i kragen och försöka få lite bätter mattider, för ibland är jag hopplös. Låter skit dumt men jag glömmer bort att äta, kommer alltid på något annat att göra.
Blir bättre sen när båda mina älsklingar är hemma och jag börjar jobba heltid, blir lite andra rutiner då.

Och i morron är det julfest, ska bli så jäkla skoj!! Visserligen missar jag Mariannes adventsfika som slår det mesta, men men, ibland får man välja bort sånt man gillar...

Maja har kommit in i någon slags trots, om man nu kan ha det vid 8 månaders ålder? Vägrar att sova även att hon är så trött att hon knappt kan sitta upp. Och jag får knappt i henne någon lunch, alla andra mål går jätte bra, men just lunchen vill hon inte ha. Däremot gröt kan hon äta hur mycket som helst... Hur kan man oroa sig så mycket hela tiden? Men hon är ju det finaste jag har...vill att hon ska må bra...

Nu ska jag nog gå och lägga mig, magen är i uppror och jag hoppas inte på någon maginfluensa nu...

Och vad jag längtar...längtar efter Hellas bebis =) så avundsjuk =) kommer nog vilja klämma och känns lite på magen sen, det finns ju inget mysigare =)

Harry Potter nu då...ska försöka se klart den innan jag somnar...


Over And Out





Så liten och oskyldig...min lilla tjej börjar bli stor =)
Här på bilden knappt en vecka gammal!


Kommentarer
Postat av: Hella

tyvärr kommer det mer trottser.. men det e bara o kämpa med tålamodet.. som mitt tyvärr är slut men hoppas du har lite kvar..;) milan har börjat o slåss o kasta saker.. vi har en liten damp unge vi.. ;) fått från mamma säger oslar? vet inte va han menar!! :) nä vars men de har sina små perioder.. i alla former.. tyvärr.. o vi har nog mer o vänta oss.. ;) pussa bus ungen från mej!

2008-12-20 @ 23:26:49
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0