Julfest

Trevligt som tusan hade jag igår, och alla andra också hoppas jag. Kan hända att jag drack ett glas för mycket...eller två... =) Full som en kastrull, men idag mår jag prima, lite seg bara...
Maja och Gustaf sover lite middag, och när dom vaknar ska vi åka och lämna Maja hos mormor & morfar, sen bär det av till Linköping för lite julshopping. Måste ta det sista nu, och vi lär nog inte vara de enda =)

Trotts...ja du Hella, det kommer nog inte vara  den sista som du säger... Men man får försöka ta sig igenom den här, och nästa, och nästa och alla andra trottsåldrar de små liven kommer gå igenom =) Dom är ju så underbara iallafall!

Som sagt, julfest är julfest och det är inte julfest utan intriger, men dom tar jag inte här =)  Jag var uppe i varv hela kvällen så jag somna som en stock när jag kom hem, och så fick jag sovmorron i morse, men jag hörde allt att Gustaf mummla något när han gick in occh hämta Maja...=)

Nu ska jag ta en dusch, kolla klart på Grinchen och så hoppas jag att resten av familjen vaknar snart!


Kommentarer
Postat av: Hella

jaså gumman va du på lyset?? ;) det e bra.. det måste man ;) ta igen allt men missat.. hihi!!! :) jo vi får stötta arann genom de där trottserna.. ;)

pöss

2008-12-22 @ 22:02:07
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0