Julklapps handling

Jo visst, snart så. Maja somna precis så hon får sova en stund innan vi åker till Linköping. Och så hoppas jag att Gustaf kommer snart. Ska väl laga lite mat strax, men jag kan inte komma på vad jag ska göra.
Måste plocka ihop allt som var i min plånbok för den har Maja utforskat så det liggar kvitton och kort överallt. Sen kröp hon in i sin leksakspåse och somna nästan så det var lika bra att lägga henne. Skönt att börja få lite rutin på hennes sov tider. Nu somnar hon runt 11 och sover en timma, och så vil hon sova runt 4 igen och då är hon trött redan vid åtta och då får hon lägga sig för natten. Sen sover hon till nio på mornarna och det är super skönt! =)
Hoppas de rutinerna håller i sig ett tag iallafall. Funkar oftast inte när hon är sjuk, men det är väl förståligt.
Hoppas hoppas hoppas att vi håller oss friska över jul och nyår nu, känns som om vi inte varit friska på flera månader.

Humöret är bättre idag, både för mig och Maja =)

Så nu ska jag ta en dusch och laga mat!!
Måste svänga förbi jobbet sen oxå och hämta min julklapp och lämna ledighetsansökan. Fick ju en MP3 spelare =) Snällt...inte för den är så snygg men den funkar ju. Skit bra att ha i bilen när man åker till jobbet eftersom jag bara har radio.

Puss & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0