Klar!!

Alla klappar är handlade...iallafall nästan. Har några enstaka kvar som ska handlas på fredag eller lördag...eller kanske nästa vecka, vi får se =)
Maja ville vara med hela tiden så hon har inte sovit något (kanske 15 min) sen halv ett idag, så nu fick hon bällen och nanar sött =)

Funderar stark på att åka til McDonalds och handla mat. Lite sugen faktiskt, men jag orkar inte. Får fjäska lite för Gustaf så kanske han åker. Han är helt underbar...han har tagit Maja och gjort massor när jag har varit på skit humör. Är så glad att jag har honom, min älskade man =)

Nu ska jag kolla på uppdrag gransking och Grey´s =)

Tack & Hej



Åkte pulka med pappa härom dagen =)


Kommentarer
Postat av: Hella

söt skruttan.. :)

2008-12-17 @ 20:50:06
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0