Mammig

Mmm, min lilla skrotunge är så mammig så det är inte klokt. Inte en meter får man gå ifrån henne förän det blir skrik och gråt. Men men, så är det ibland, och det blir väl bättre med tiden.
Tittade på Hella´s bebis mage nyss och bara mös. Så underbart, när man vet att det verkligen är ett litet liv där inne =) Förhoppningsvis en liten flicka, det är vad jag ska hålla tummarna på, och Maja oxå *hihi* Men en liten pojke är självklart välkommen med, men som det ser ut behöver Maja lite kvinnliga vänner här i livet, annars kommer det bli så mycket killbaciller =)
Fick bli en fika senare i veckan för HellaBella var snorig, och vi har precis blivit friska så vi stanna hemma. Men som sagt hoppas jag på en fika ganska snart, det var länge sen nu!

Blir lugnt ikväll, som alla andra kvällar. Lite mys framför tv´n kanske och en bit mat. Maja somna nyss så jag ska passa på att hoppa in i duschen, sen blir det full rulle igen =)



Läsa bok är ju jätte för kul =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0