Mätt i magen

Mm, efter lite mat och en Maja som sover sitter jag här och njuter av lugnet. Inte speciellt mycket att ha på tv heller så jag bläddrar bara igenom lite och tittar lite här och lite där. Sov middag med Maja förut så jag är inte speciellt trött heller. Kanske blir lite Mamma Mia ikväll? Får se vad älskling säger om det.
I morron blir det förhoppningsvis shopping i Linköping, hoppas Majsan vaknar tidigt så vi kan åka efter frukost. Behöver en tröja av något slag till på onsdag. Prata med Evaa förut och bröllopsnerverna var på topp nu, men det kommer bli kanon, ska bli jätte kul! Ändå lite magont över att lämna Maja... Vill inte det egentligen, men det skulle inte heller gå att ha med henne. Får fira lite på tisdag på hennes 9 månaders dag =) Usch, vilken ångest... Men sen vet jag att hon komma att ha så kul hos mormor & morfar, tror att det är bland det bästa hon vet. Där är hon alltid glad och får all uppmärksamhet, den uppmärksamhet jag inte orkar 24 timmar om dygnet, men jag försöker så mycket jag kan. Idag har varit en kanon dag, lekt och skojat, ätit som en tok, sovit lite för att orka med =)

Nu ska jag titta en stund till på tv...

Kommentarer
Postat av: Hella

Vart det någe lkpg idag?? puss!

2008-12-29 @ 20:32:37
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0