Pizza

Så mätt så jag snart spyr! Var hos Carro och Thomas förut och käka pizza, gott som tusan. Fick ett kul välkomnande när vi kom dit. Öppnade dörren och ut trillade 2 små tvillingar. Carro hade gått till tvättstugan och de stod och väntade på att hon skulle komma tillbaka =) Så söta så...
Sen blev Maja mobbad, Sebban drog henne i håret och Nelia peta henne i ögat och klättrade på henne. Men det gick rätt bra ändå, lilla Maja är ju inte riktigt lika "med" som dom andra två illbattingarna =)
Bytte lite julklappar, Maja fick ett bäddsätt med camouflage mönster, jätte fint, men pappa tyckte det var finast så han får väl sova med det *haha*

Igår var det hemma dag. Eller jag och mamma var på lite mellandagsrea en sväng här i Mjölby men hitta inte så mycket. Lite nya pyjamasar och ett par vantar åt Maja och jag köpte en t-shirt och ett linne. Behöver lite nya kläder, alla har krympt så mycket och jag kan ine förstå varför?? =P

Gustaf var och jaga så han kom hem vid fyra och han har inte varit hemma idag heller så i morron åker han ingenstans för då får han stryk.

Ska ju till familjen Hildén/Jonsson i morron. Äntligen, känns som om det var 100 år sen!
Och Maja som har börjat och pussas ska väl få pussa av sig lite på Milan då =)


Och så var man inte blond längre...jag kunde bara inte hålla mig =) Trivs så mycket bättre såhär... Ska försöka beställa en klipptid nu framöver oxå, nu har jag en riktigt j*vlig längd på håret och det är så otroligt tråkigt... Helt livlöst, tunt och stripigt. Måste försöka komma på något att ha på nyår, jag som är helt värdelös på att göra någon uppsättning.
Hella, om du har tid skulle jag vilja beställa hjälp på nyår lite skapligt =D

Nu ska jag väl ta en cigg och byta tvätt. Känns som om det blir en tidig kväll i kväll, fast jag ändå sov middag med Maja förut är jag helt slut. Är det för man inte jobbar något nu? Eller är det Maja som tar all energi ifrån mig?
Disken med ju, f*n visste att jag missat något...

Tack & Hej*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0