Oj så trött jag är...

Uppe med tuppen halv sex i morse för att hinna till jobbet till kvart i sju. Men så skönt att få jobba lite förmiddagar!!
Tycker att det gåt framåt, hjärnan känns lite som gelé och kommer nog rinns ut ur öronen innan veckan är slut, men lite fastna, lite får man fråga om...om och om igen =) Hoppas inte brudarna tröttnar på mig...
På fredag slutar Vagelis =((( och Jenny går hem på mammaledighet. Emma var inne med sin lilla Ronja och hälsade på. Helt underbar, kolsvart hår, precis som Maja när hon var nyfödd och det där speciellt utseendet bebisar har som gör att man nästan smälter =)

Av någon lustig anledning hade jag hur mycket energi kvar som helst när jag kom hem från jobbet, så jag städade bilen och fyllde på det som behövdes fyllas på, förutom olja, men det får jag göra i morron. Inte konstigt att den låter som den gör *haha*
Och däcken är bytta (tack älskling) kanske möjligtvis behöver balanseras, och så ska skatteugglan på så fort jag tvättat bilen...fast jag måste nog sätta på den innan, tror det är över en månad sen  jag fick den kom jag att tänka på...

I morron skulle vännerna sola näsan på Ringvägen, men jag har lite att fixa med på förmiddagen och så jobbar jag hela eftermiddagen så jag får skippa det...den här gången oxå...
Men på fredag hoppas jag på en fika, den ska bli så skönt att koppla bort jobbet nu, är som sagt så seg i skallen...

Och vad vi behöver handla...har inte gjort det än...så på fredag blir det att stor handla tror jag...

Navy CIS väntar nu =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0