På bättringsvägen??

Jo, nu känner man sig iallafall bättre. Hostan finns fortfarande men den avtar...
Maja har feber men jag kan bara inte fatta vad det kan vara. Får ringa BVC i morron och hoppas på att hon får en tid så vi kan åka med henne. Fast vad kan de göra? Har hon inget infektion eller bacill så finns det ju inget pencilin som hjälper heller... Jaja, lite rådgivning kanske man kan få.

Har möte på jobbet i morron så jag måste åka tidigare, men om det är det här fina vädret ute vill jag ta en promenad =) Och så MÅSTE jag åka och handla kattmat oxå. Katterna skriker ikapp här hemma, men nu fick de falukorv så de klarar sig till i morron!

Mamma och pappa titta förbi på en fika i förmiddags. Hade med sig "dammsugare" som Maja glatt stoppa i sig =) så söt hon är min lilla sessa.
Tröttis var hon idag. Vaknad och fick välling sen la hon huvudet på min mage och ville mysa, så somna vi båda i soffan framför disney channel =)

Sen åkte Gustaf och Maja och grilla korv hos farmor o farfar och det var tydligen också poppis =)


Nej nu ska jag kolla Navy CIS och sen blir det sängen.


Kommentarer
Postat av: Hella

det e inte tänderna då? brukar hon få problem när de kommer? Milan blir ju jätte sjuk o har feber långt innan de ens syns o sen igen när de går igenom helt blir ahn sjuk igen! han har nog lite otur med det.. men bara tänkte om det kunde va det om hon mår bra annars, men skönt att ni känner er bättre iallafall.. ses i veckan? puss!

2009-04-14 @ 10:18:28
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0