Så skönt!

En hel ledig helg, det har jag längtat efter, men fy vad trött jag varit.
Igår var vi på Egebylund nästan hela dagen, titta på djuren och hjälpte pappa och farfar på loppisen. Sen bar det av till V.Harg och titta på när mormor och morfar målade stugan. Och så blev det fika hos moster Annika.

Idag ska vi till Strålsnäs på föräldra fika. Ska bli kul att träffa alla igen, de små är ju inte så små längre och alla är ju så charmiga.

Maja har hamnat i någon 1års trotts. Skriker, gråter och slåss hela tiden. Inget duger, och mamma försöker hålla humöret uppe =/

Nu ska jag tvätta ur färgen ur håret och byta på Maja, det luktar bajs här...



Äter russin hos farmor =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej! Ja gud, jag vet! Så nära! =) Japp, olsson blir det ;) Jo, jag hade ganska kul, men kelly va sjuk så jag va hemma redan vid 24... Men det är ju sånt man får räkna med med småbarn! =P Men kul va det. Det kommer upp kort när jag får tag på dom, tog ju inga bilder själv så jag måste sno några av vännerna ;) Hoppas ni mår bra! =)

Kram

2009-04-28 @ 23:32:34
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0