Trött på sjukdommar

I stort sett tjutfärdig... Hostan ger sig aldrig, och när man ringer HVC så ska man bara vila... Hur i helvete kan man vila när man hostar upp lungorna så fort man lägger sig ner.
Kommentaren jag fick:
- Ja men vi har ju faktiskt väldigt mycket att göra just nu..

OCH?!?!?! Så när HVC har mycket att göra prioriterar de bort de som inte är dödssjuka eller vad? Fan säger jag bara, fan vad jag är less på detta! Vad har man då HVC för? Ringa och klaga lite och få ett besked om att man bara ska lägga sig och vila. Jag har ett jobb och sköta, hur ska man orka när man inte känner sig bra?

Dagen börja bra igår. Migrän så det sjöng om det. Mådde illa och rummet bara snurra... Men efter ett par tabletter och en dusch vart det lite bättre och dagen blev till slut en bra dag.

Nu ska jag fixa i ordning mig och åka till jobbet. Har pluggat lite Fidelio och snart sitter det nog =)

Stackars lilla Maja är febrig fortfarande och snorig. Men Gustaf och hon tar en sväng till mormor och morfar sen på påskmiddag.

En tuff vecka väntar...tror jag är ledig på fredag om jag inte minns fel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0