Vad är det här?

Jo visst, nu är jag relativt frisk, ska åka och jobba i morron och det ska bli riktigt skoj!! Länge sen jag kände så men nu har jag fått en nytändning och det behövdes!

Men när jag äntligen blivit frisk är det Maja´s tur igen. Feber och snorig, såååå jäkla träligt!!

Måste verkligen åka och handla idag oxå. Har inte en molekyl kvar i kylskåpet...inte i plånboken heller för den delen...

Men nu till det positiva...

Kryssningen var så lyckad, det var skitkul även att man inte var på topp, men fy tusan vad kul jag hade!!
Tack mina vänner, jag hoppas ni hade det lika bra som jag =)

Ska försöka få in lite bilder oxå...fast inga kryssningsbilder, de lägger jag in i BDB istället...



Promenad i vårsolen... HÄRLIGT!!!



Nu är det verkligen vår!


Kommentarer
Postat av: Suss

Fina ni är!!!!!!!!!!!!!!! Ser härligt ut!!

2009-04-10 @ 12:09:16
URL: http://susannabodnar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0