Första veckan på jobbet avklarad

Och det gick ju bra det =) Lite trött såklart, och jag har väl varit lite rörig, men det var som om att börja om på nytt.
Nu är snart helgen över och i morron är det jobb igen. Förkylningen har inte gett sig än, men är iallafall lite bättre. Maja gumman är snorig nu med, och jag vet inte hur jag ska göra med dagis i morron. Om hon ska få vara hemma, eller om hon ska få gå dit ändå. Alla ungar verkar snoriga och det är ju därifrån det kommer, så även om hon är hemma och blir frisk så kommer det komma tillbaka lika fort igen. Hon har ingen feber och är ju pigg och glad... Får väl ringa i morronbitti och kolla läget.

Har varit en otrolig helg. Är så glad och stolt så det är inte sant =)

Jag och min älskade man ska bli faddrar till världens sötaste Nellie =D
Och så får man också äran att få vara brudtärna på Hella och Oskars bröllop nästa midsommar =)))
Är sååå glad för er skull ska ni veta!!
Gustaf fick uppdraget att vara toastmaster, vilket jag (och många fler) tycker passar honom utmärkt *hihi* Min älskling, det kommer du klara gallant!

Försöker göra ett nytt schema till dagis eftersom jag gått ner i tjänst nu, fram till nästa sommar. Ska bli skönt att ha lite mer tid över, speciellt till Maja, så hon slipper vara på dagis från 07-16 varje dag. Bäst att väcka henne nu annars kommer det aldrig gå att få henne i säng ikväll.

Kanske skriver lite ikväll igen, om jag inte somnar tidigt =)


Kommentarer
Postat av: Hella

Vi är sååå glada att ni vill vara faddrar till vår dotter,.. O Är självklart jätte glad att du vill vara min brudtärna :) att du vill vara vid min sida.. <3 O Gurra kommer va kanon e så glad att han ville! :) puss på er!!!! <3

2009-08-30 @ 18:47:43
Postat av: Hella

Haha.. nää men faktiskt e deet helt okej om man haar mjölko socker.. :) och som sagt jag tror att man lär sej men kommer nog oftast hålla mej tills saften..:) hihi! men någon gång så! :) puss!

2009-08-30 @ 18:52:42
Postat av: Linda Olsson

Åh va roligt att va tärna! =D



Förlåt, jag har inte börjat med din blogg än...ska snart, jag lovar! =)



Kram

2009-08-30 @ 19:43:46
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0