Länge sen..

Har varken haft tid eller lust att skriva något, och har väl egentligen inte det idag heller =)

Maja går nu på dagis...och det är väl okey. Det är en himla omställning för henne, och det är inte alltid så kul, men det släpper väl förhoppningsvis snart.
Började jobba i måndags. Tungt att komma tillbaka efter så lång ledighet, men man kommer väl in i det snart igen får man hoppas.
Har somnat runt nio-tio varje dag, är helt slut. Men så är jag inte helt kry heller, kanske det. Skulle kunna tänka mig att gå och lägga mig nu faktiskt *haha*

Jag satt och tänkte på en massa att skriva förut, men det försvann.

Så glad....sååååå glad =))) för din skull!!! ;-)

Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Skönt att det funkar med dagis, även fast det kanske inte alltid är superroligt i början. =)



Nu är det ju du som är hemlig! Och jag som blir nyfiken på sista textraden! ;)



Kramar

2009-08-27 @ 08:41:50
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, det va skönt att allt stod rätt till. =)

Jag fixar nog din blogg i helgen om det går bra. =) Och jag lovar att inte stressa, tycker ju bara att det är kul ju ;)

Kramar

2009-08-27 @ 09:13:07
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0