Nu och då

Det blev en sväng till Hella förut. Maja och Milan fick busa lite =) Milan var så söt och bjöd Maja på äpple =D Lilla Nellie sov nog hela tiden vi var där...tänk att man glömt hur mycket de sov när de var så små. Och det är ju inte en 1½ år sedan Maja var så liten. Det händer verkligen något hela tiden =)
Prata lite om ekonomi, och det är tusan inte lätt det där. Visst har man det bra och kan väl unna sig något då och då, men mer är det ju inte...
Och lite annat smått och gott också såklart, alltid lika kul med skvaller *haha* Vissa saker kan jag inte förstå bara... Hur man tänker och hur man orkar leva i en lögn...men tydligen går det, det är väl inte första gången...

Tänk vad alla i vårt gäng umgicks förr. Så är det inte längre... Har väl växt ifrån varann, jag vet inte. Vet inte om det är för att man har familj och barn man inte längre blir tillfrågad om att följa med ut? Eller om man bara är tråkig? =)

Tyckte Cissi prata om att det skulle bli vin med tjejerna på jobbet nästa torsdag, det skulle vara kul! Bara slappa och prata. Är ju dagis dags på fredagen så jag blir inte långvarig, men det skulle vara kul att bara ta en drink.

Nej nu är det Navy CIS som står på listan, och i morron drar vi till Värmland!




Kommentarer
Postat av: Hella

Det är nog att vi har barn tror jag, vi e inte lika roliga då så de glömmer visst bort oss! :( jag får inge frågor heller längre? så e det vell! vi växer vell ifrån varann, lever olika liv, då blir det vell så! puss!

2009-08-06 @ 10:44:41
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: sofia

Jo jag vet jag är jäääätte dålig på att blogga nu. Känns som jag inte gör annat än att jobba, men ska skriva ett inlägg så fort tiden räcker =)

Ahhh har ju lagt ut en del kort på facebook. Men har nog inte lagt in alla nya kort i datorn har inte ens tid med det.



Jo sommarn har vart bra här (eller det lilla som varit) vi ska till kolmården på måndag så det ser jag fram emot nu.

Har ni haft det bra då?



Jo Hugo springer som en galning, det nya nu är tydligen att gå på tå. Ångrar lite nu att jag önskat att han skulle börja gå :D

Han har tagit sönder sin andra dvd-spelare me, inte illa. Hur är det med din huligan? går hon på dagis nu?

Kram

2009-08-07 @ 17:40:10
URL: http://www.sofiatr.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0