Dagen startade tidigt

Ja fy tusan, nu börjar jag bli riktigt seg. Maja ville gå upp redan kl 06.50 så det var bara att tassa upp. Trodde hon skulle somna om ett tag, det såg ut som så, men vi piggna till båda två och klädde på oss för att åka till mormor och morfar och åka pulka.
Det vart några turer och Maja tyckte det var skit kul =)
Men det regna på förmiddagen så det blev inte långvarigt, får hoppas att snön ligger kvar så vi kan åka någon dag som erbjuderr lite bättre väder =)

Blir lite fika och sen kom även pappa G och det blev faktiskt McD till lunch idag *skäms* men ingen orka laga mat...

Maja somna på vägen hem och jag lyckades klä av henne medans hon fortfarande sov, och då vill jag lova att hon var riktigt trött!!

Nu sitter vi här framför TVn och zappar, men inget kul är det nu...
Tror inte kvällen kommer erbjuda så mycket heller. Dags att fundera på lite mat kanske?
Känns som om jag inte blir långvarig iallafall =)

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror att dom skulle komma då, Oscar visste inte. Men dom är ganska svåra att få hit måste jag säga ;)

ja du de är en bra fråga, jag vet faktiskt inte :)

De ska jag göra dom ligger och sover i soffan :)

Du får ge Maja och bebisen en puss från oss :)

Kram

2010-01-14 @ 20:52:31
URL: http://familjenbockerudnorrbin.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Ja, det känns lite så ibland....även fast man inte menar det. Jag skulle ju ALDRIG dra liksom :P

Ja, de säger ju att det är väldig skillnad på att ha ett och två barn (och det är det verkligen),men så har jag hört att har man två och skaffar en till så blir det inte mycket skillnad. Haha! Får väl se... Lite nervöst är det, hur man ska hinna med alla och så. Blir ju lätt att den äldsta kanske känner sig utstött, det vill jag INTE! Usch så hemskt! :(

Ja,dom där jävla kilona... Det finns väl inte så mycket man kan göra så jag fattar inte varför jag bryr mig egentligen. Men kan ändå inte undvika att tänka på att de faktiskt ska väck sen också, vilket kan bli svårt. Vi fixar det väl, eller hur? ;) lika bra att försöka tänka positivt i stället. Tur man får en liten mini för allt detta besvär ;) Haha!



Mår du bra o så annars? :)

Kramar

2010-01-15 @ 11:11:12
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha! DU får! ;)

2010-01-18 @ 18:47:47
Postat av: Linda Olsson

Sv; Nej, jag vågar fan inte. Hon är lite väl "på" tycker jag! Man vet som sagt aldrig va det är för människa...

Haha! Ja, det vore roligt! Kom hit o fika! :D



Kramar

2010-01-19 @ 11:14:51
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/mittinnersta
Postat av: Hella

Nu har det gått sådär lång tid utan uppdatering igen hörrrö.. ;)



Puss på re´

I <3 YA´

2010-01-27 @ 23:52:11
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0