Chokladfestival för hela slanten

Ojojoj, vad jag har handlat godis idag, har syndat mer än någonsin =) men va fan, någon gång måste man ju få!
Jag och mamma tog en tripp till Cloetta Center vid lunch och strosa omkring ett bra tag och bara njöt. Och när jag väl kom hem insåg jag att jag inte alls var godissugen längre...men det kommer nog tillbala till kvällen =)

Ikväll vet jag inte vad det blir än. Ska kolla om Ewe och Malin ville komma hit annars blir det bara en lugnt kväll med melodifsetival och vår paradrätt *mums*

Igår var det jobb igen efter en kräkvecka. Jag hade gegga i hjärnan hela kvällen och lulla mest runt och gjorde allt fel, men det löste sig nog i slutändan...

Nu har älskling lagat blodpudding och bacon till mig så nu är det middag som gäller!!

Kommentarer
Postat av: Hella

åh godis.. jaså man kanske skulle dyka in hos er äta upp ert godis då? hihi:: :) hehe.. :) nä vars.. men vi måste ses i veckan nu då.. :) puss här blir det soffläge o tvmys med.. tänker inte rör mej urfläcken efter kl 20:00!! :) puss min vän!

2009-02-28 @ 16:02:34
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0