Då var det min tur då...

Det är det vidrigaste som finns. Har blivit så känslig men det är värre än något. Spyor...hua jag ryser bara jag tänker på det.
Åkte till jobbet igår även att jag kände mig lite hängig men inte sjuk på något vis. Sen kröp det sig på, sakta men säkert och det sluta i katastrof på toaletten i omklädningsrummet. Hela min härliga lunch, som dessvärre inte såg lika god ut längre *haha*
Släpa mig upp igen, lite halvlipandes till C och bad om att få gå hem.
Halvtimmen hem var hemsk, höll igen hulkningarna till jag kom hem och somna på soffan som en stock. Gustaf hade laddat med påse jämter mig och det var tur för jag vakna och bara var tvungen att kräkas på sekunden...
For upp och ner hela natten, drack vatten, svettades, frös och allt var bara skit jobbigt.
Har varit lite bättre idag men känner mig fortfarande som en överkörd padda...
Trodde jag skulle kunna jobba i morron men jag får nog vara hemma.

Får inte snuttan att äta ordentligt heller, men det är väl fortfarande körigt i magen. I morron blir det frisk luft, vare sig det är storm eller solsken.

Nu ska jag sova...igen =)

Kommentarer
Postat av: Hella

gummsan då.. inte kul.. hoppas inte du hann smitta oss.. ;) håll dej borta.. !!! :) nä vars men vi får ses när ni frisknat till.. ligg i soffan o lata dej frisk nu.. ;) puss på er´

2009-02-25 @ 23:02:34
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0