Energi

Önskar ibland att det fanns att köpa på burk, det skulle vara välbehövligt. Trött, känns som om man går på sparlågor nu. Ska snart åka och jobba, lämna Maja hos mormor och morfar, Gustaf ska på konsert...

Bäst att ta en dusch så man kanske vaknar till...

Nästa vecka tänker jag inte ta några extra pass...känns inte som om man får något tillbaka av det iallafall. Varför ska man ställa upp då?? Vet inte hur jag ska göra på tisdag. Har utbildning på jobbet men jag får väl ta med Maja... Ibland önskar man att man inte börjat jobba så tidigt, det blir bara omständigt och man måste ha barnvakt var och varannan dag... Nästa barn ska jag vara hemma...länge... =)

Fika här igår, det är alltid otroligt trevligt att träffa sina vänner =)

Over And Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0