Melodifestivalen

Igår kväll blev det tacopaj och Melodifestivalen. Maja dansa framför tv´n och klappa händerna och tyckte alla var jätte bra =) Så söt... ♥
Det var faktiskt många som var bra igår!

Maja somnde nyss och ligger nu brevid pappa och myser. Jag passar på att sätta mig här när man får lite tid över. Ska åka till (min) mormor sen och hämta ved, det är super slut nu och det är iskallt här hemma.

Funderar på vad man ska äta till lunch idag. Blir nog snitzel och klyftpotatis, lite sugen på det... Ska kolla om det finns någon stek i frysen till ikväll, det skulle vara gott =)

I morron drar man igång igen. Hoppas på att de hitta någon ny att antälla oxå för det är lite personal kris just nu.
Och så hoppas jag, jätte mycket, håller tummarna så jag får kramp =)

Måste fixa här hemma. Vi är ju så lata, måste få iordning på allt. Ska ta tag i det man hinner idag iallafall.

Nu ska jag ta en dusch och diska!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0