Morgonen började med...

Blåbärsoppa... Gustaf åkte till UnoX igår, enbart för att köpa mjölk och hem kom han med blåbärsoppa??? Hur tänkte han då? Hur skulle min morgon bli? Kräm utan mjölk? Kaffe utan mjölk???
Jaja, så nu har jag och Maja sörplat blåbärsoppa och jag har druckit kaffe UTAN mjölk!!
Sen blev Maja asförbannad och satt och veva med sin fot. Protesterade högt om att mamma åt skorpor i går kväll och lämnade smulor på golvet som fastna under hennes fot! =D
Sen har vi myst, hon är så gullig på mornarna och vill bara sitta i knät och mysa med mamma, vill inte riktigt vakna och halvsover i mammas famn tills man tror att hon somnat igen och då tittar hon upp och fnittrar =)

Nu vill hon oxå blogga så jag ska väl göra i ordning mig och åka och handla istället...


Kommentarer
Postat av: Frida

Var din man lite yr igår när han skulle handla?

=)

Hoppas att du har fått i dej kaffe med mjölk nu!

Puss!

2009-02-27 @ 18:15:31
URL: http://frida7andersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0