Nu sover hon sött...

Ja idag orka hon inte hålla sig vaken så hon somna redan vid åtta, men det behövde hon nog... Börjar få tillbaka aptiten så hon åt en massa gröt och nästan hela vällingflaskan förut...
Nu sitter älskling och glor på hockey och jag ha satt ut en massa kläder på tradera, annars slänger jag dom för så optimistisk är jag inte att jag tror att jag ska få på mig vissa plagg igen =)
Men envis som jag är var jag naturligtvis tvungen att prova *haha* och jag såg ut som en nystoppad fläskkorv =)

Ska vä läta något gott innan jag hoppar i säng och ta en lång välförtjänad dusch!

Ps: Observera att det är 3 gången jag bloggar IDAG !!!

Kommentarer
Postat av: Hella

ja jag är impad Emma.. ;) helt otroligt.. ;)

2009-02-26 @ 21:56:40
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0