Sportlov

För vissa iallafall =) Har nästan lov jag med, jobbar bara torsdag (och igår då)
Skönt att få lite tid tillsammans nu innan man kör igång på heltid igen. Fasen vad tiden springer iväg, fattar inte...

Ska in till jobbet idag iallafall och ha menyprovning. Får ta med mig Maja oxå, Gustaf ska till tandläkaren kl fyra så jag hinner nog inte hem innan.
Sen blir det hårfärgning. En liten blondin Hella ska det bli =)

Hade lite kalas i söndags, trevligt att träffa släkten lite. Fick lite bak nojja så det blev både det ena och det andra. Tycker det är så jäkla kul och baka =))

Tänkte lägga in lite bilder, men jag kan inte hitta kameran, får se om Gustaf sett den när han vaknar, sover lite middag med Maja nu, tröttisar, gick upp tidigt i morse och mamma fick sovmorron *tack tack*

Har besiktningstid på fredag och inget är klart så vi får väl skjuta upp det ännu en vecka. Tror jag får körförbud på det 1 mars så det måste nog fixas snarast!!

Klippa mig ska jag ju göra med, så det ska jag ringa om nu med. Skulle vara skönt att få en tid den här veckan men det är väl ingen risk. Ska alltid vara ut i så god tid... (typiskt mig)

Vart fasen är kameran då?? Säkert Maja som hittat den och lagt den på ett bra ställe...

Låg och tänkte på en massa jag skulle skriv men nu kommer jag inte på något så jag säger tack och hej så länge!!

Ahh, hitta kameran så här är lite bilder oxå =)



Hittat mammas väska...
Hittat mammas väska...skit kul =)


Busar med morfar =)


Mums med tårta!!



Nybadad och dags för sängen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0