Vänner

Vad olika vänner man har...och det är jag glad för...=)

Vissa träffar man väldigt sällan, men har underbart ihop med när man träffas och så mycket att prata om...
Sen finns det vänner man vill lita på, men inte kan...
Finns vänner man räcker ut handen till men de inte vill ta den...
Vänner man kan berätta allt för och det stannar där...
Vänner man kan skratta och gråta ihop med...

Jag ha otroliga vänner, vänner jag älskar, vänner som gör mig på bra humör =)

Men vissa kan göra en besviken, inte ofta, men det händer...

Men vänner förlåter...iallafall till viss del...

Så är det... Jag har ett otroligt underbart liv som jag gärna delar med mina vänner... Men när man bjuder till vill man oxå ha något tillbaka...

Kommentarer
Postat av: Hella

:) japp.. håller med.. :) puss!

2009-02-27 @ 16:59:01
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0