Vilken helg!

Märks att man varit ledig från jobbet för länge. Man har inte den orken man skulle vilja ha egentligen. Hade verkligen arslet fullt i går. Det gick i ett hela tiden, helt otroligt. Ibland vill man bara skita i allt... Två man på full restaurang funkar inte, man varken orkar eller hinner...
Jaja lördagen är över och det är jag fruktansvärt glad för. Fick ledigt på dan i morron och jobbar stängning istället, då slipper jag lämna bort Maja också =)

Känner mig helt slut, fastän jag fick sovmorron i dag eftersom Maja sov hos mormor & morfar. Fatta inget när jag vakna och ännu mindre när hon inte låg i sin säng. Det tog ett tag innan det koppla att hon var hos dom.

Blev fika hos Emma, Anders & barnen också. Väldigt trevligt! Och det skulle ju vara superroligt om det skulle bli så =) Ska verklien hålla tummarna!!

Och Gustaf åkte och jaga förut, jag ska väl försöka diska och ta tag i lite här nu. Trött på att allt ser ut som ett jävla kaos. Vill ha lite struktur på vardagen! Men så är man ju alldeles för lat för att fixa det...

Och så blir man ett år äldre på onsdag... Får kanske ha lite kalas i helgen, eller om man ska ha det på kvällen. Blir nog två om man ska bjuda släkten på fika. Och så hoppas jag att det kommer gå bra på torsdag. Lite orolig, men det ska gå bra...även om det inte är så stort kan jag inte låta bli att vara lite orolig...

Hmm, tror Maja somnat nu, fattar inte att det ska vara så farligt att sova, varenda kväll är det samma sak,  men men så är det med det...

Just det, alla hjärtans dag nästa helg ju. Kanske ska hitta på något med älsklingarna då? Mysig middag här hemma kanske? Laga en massa god mat, och någon riktigt smarrig dessert =)))
Kanske ska passa på att bjuda hem någon? Någon som är sugen? =)

Nu ska jag ta en cigg och en lång dusch, resten får vänta till i morron...tvätta måste jag nog börja med nu...

På återseende mina vänner!



Min fina lilla ängel =) Med tungan rätt i mun...


Kommentarer
Postat av: Hella

majsan o sin lilla tunga.. ;) puss

2009-02-08 @ 23:15:39
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0