Aaaaaahhhhh!!!

Ja precis så... Maja har gråtit konstant hela dan, så nu blev det en supp upp i rumpan fast hon inte har feber, något måste det ju vara, ont någonstans eller nåt??  Får väl se om det blir bättre. Hon sov inte speciellt mycket längre nu på kvällen, så det kommer hon nog inte göra i natt heller. J
ag känner att jag håller på att gå i bitar, blev hemma från jobbet för magen är inte i form, har suttit på dass hela eftermiddagen, fattar inte vad det är... Försökte lura i Maja lite mat förut men det gick inge vidare...hon vill inte dricka heller så nu vet jag inte vad jag kan göra... Just nu är jag bara uppgiven *sliter i håret*
Gustaf har ont i en tand så han får åka in till tandläkaren nu så får vi se vad dom gör åt det...

Schhhh...nu tror jag männen i vita rockar kommer... Dom har en konstig tröja med sig...



Psykbryt, ska väl föröka göra ett frest åt den där tösen i gåstolen...hon står och flinar åt mig....

Gahhh...

Kommentarer
Postat av: Hella

gummsan.. stressa inte för mycke.. ta en cigg o slappna av.. vet att det e jobbig när de är så där.. men man kan oftast inte göra någe..man mår bara dåligt.. puss på dej!

2009-01-08 @ 20:08:19
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0