Då var det dags igen...

Lilla snuttan är sjuk igen =( Förkyld som tusan och sover inge bra alls. Hoppas att hon sover bättre i natt än hon gjorde igår natt. Vaknade en gång i timman och var jätte ledsen. Usch, tycker så synd om henne, det är klart det är jobbigt att sova när man är täppt i näsan, vet ju själv hur det är. Så det blev en sväng till apoteket innan det stängde och ladda upp med panodil och nezeril...

Gustaf var och jaga igen och lyckades skjuta en gris för en gång skull...men den sprang i väg och de hitta den inte så i morron blir det eftersök så jag vet inte när jag får umgås med min man... Jaja, så är det att gifta sig med en jägare, man får väl stå ut...

Det blev ett bad förut, det tycker Maja är kul. Plaskar och leker för fulla muggar! Försökte duscha med henne häromdagen men det gick inte alls, det var lite otäckt. Sen blev det mys framför brasan tills morfar kom på kvällsfika. Han har hjälp mig att laga bromsarna på SAAB:en så nu ska jag nog lyckas ta mig till jobbet i morron.
Ja fy, i morron är det jobb igen, jag som verkligen trivdes att vara hemma och bara mysa =)

Och den 23:e är det dags för heltid. Då ska Gustaf gå hem på pappaledighet. La in hans ansökan på försäkringskassan idag så det är klart när han går hem. Sånt brukar han inte komma ihåg, likaså att han hade tandläkartid idag det kom han på när jag påminde honom ikväll =) Suck säger jag bara...karlar...

Kollar på NCIS, älskar den serien! Tyvärr bara repriser, men det går bra ändå =)

Nu ska jag kolla klart och gå och lägga mig, hoppas på att få sova i natt. Måste försöka få lite ordning här hemma, kan fan inte bo i den här svinstian. Hyra en släpvagn och köra bort allt skräp till tippen.

Tack & Hej



Myser i mamma´s & pappa´s säng =) Sötnos <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0