Host Nys Snörvel

Täppt i näsan som aldrig förr, men idag känner jag mig mycket kryare än vad jag gjorde igår. Maja är aningen bättre idag, men fortfarande snorig. Mina älsklingar sover och jag lagar mat. Väntar på att potatisen ska bli klar så ska jag väcka de små liven =)
Blev en långpromenad förut hem till mormor & morfar. Så skönt att få lite frisk luft, har nästan bara suttit inne nu när vi inte varit bra, men idag tog jag mig i kragen och så skönt det var!
Blev lite fika hos mormor & morfar, sen kom Gustaf och hämta oss (ja, det räckte med en promenad, öronen blåste nästan av och vi höll på att blåsa i diket)
Har tagit mig igenom berget med disk och nu är det dags för kvällsmat, är så hungrig!!

I morron är det dags att jobba igen. Tyvärr börjar jag med lång pass mellan 10.00 - 22.00 så jag hoppas Maja går med på en sovmorron på tisdag =)
Sen jobbar jag hela veckan, F skulle visst ha semester så då var jag snäll och hoppa in i stället. Lika bra att vänja sig...



Hjälper mamma och bestämma vad vi ska laga för mat =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0