Länge sen nu

Jobbat hela veckan så jag har varken haft tid eller ork att skriva. Maja sover som en stock, hon somna runt halv tolv och sover fortfarande vilket är ovanligt. Brukar oftast bara sova en halv timma, 40 minuter vid middagen. Sen blir det att åka till Ewe och Malin och försöka planer ihop en bra present till brudparet =)
Tycker att det de andra kom på var en jätte bra idé men som sagt det är skit svårt.

Det har varit dubbelpass och dåligt med personal hela veckan, många sjuka, det är ju såna tider nu. Vi är lite småsnoriga fortfarande men mycket mycket bättre nu iallafall =)

Igår slapp jag jobba och då var det möte på Frimpan och sen vart det bowling på Strandgatan. Mycket trevligt ställe och jätte god mat. Skjutsade hem C innan jag åkte hem till familjen.

Gustaf åkte och jaga i morse och jag och Maja har lekt hela morronen. I morron blir det jobb igen, fast frukost för en gång skull.

Nu ska jag fixa till mig och kolla Maja så hon inte trillat ur sängen...


Kommentarer
Postat av: Lisandra

Vilka ska gifta sej?? Nån man vet vem de är? nyfiken:)

2009-01-17 @ 15:38:27
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Hella

tycker med den e bra men.. :) svårt e det.. :) puss

2009-01-18 @ 10:50:38
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0