Mellan gråt och sömn

Ja det är väl det dagen har bestått av. Maja har varit sååå ledsen så jag ringde BVC igen och vi fick en tid direkt. Och självklart hade hon öroninflammation =(
Hon sov hela dagen igår och hela dagen idag...och nu har hon äntligen piggnat till lite. Knappt ätit något, bara lite vällingskvättar då och då och så har man försökt så gott man kan att få i henne saft...
Har varit tjutfärdig då jag tycker så fruktansvärt synd om henne. Finns ju inget jag kan göra förutom att hon får sova på mitt bröst... Panodil hit & panodil dit, och det hjälper ju inte ett skit. Febern har varit lika hög som den var innan och lika seg och trött hela tiden.
Busade lite nu innan hon gick och la sig med pappa men man märker att det inte är okey... Skruttis, hoppas på att pencilinet hjälper fort så det släpper. Vill ha min pigga glada unge tillbaka...

Missa ju fika hos familjen P idag med, men det blir ju fler gånger. Så kul att träffas och få höra lite skvaller =)

Helt sjukt, tyckte att det var igår hon skrev att det var dags för nummer 2, och nu är hon snart halvvägs...fattar inte hur fort tiden springer iväg... Snart en till bebis, tusan så mysigt =)

Nej klockan är massor, dags att gå och lägga sig...

Kommentarer
Postat av: Madde

usch stackars liten.. hoppas hon frisknar till snart! :-)

2009-01-28 @ 14:04:59
URL: http://madeleeneee.blogg.se/
Postat av: Hella

bara ca 23 veckor kvar.. :) hihi!!

lilla gummsan ! hoppas hon blir bättre snart.. e ju så synd om dom när de mår så dåligt, o de kan ju inte tala om vad som e fel.. men hoppas det blir bra snart.. puss gummsan.. :)

2009-01-28 @ 19:05:27
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Ida

Du har en award att hämta hos mig!

2009-01-28 @ 21:17:09
URL: http://idaslillaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0