Mer julklappar

Visst blev det =) Fick äntligen till en fika hos Hella idag. Som vanligt sov Maja längre än jag planerat och vi dök upp 1½ timma efter utsatt tid, men va fan, bättre sent än aldrig. Blev paj och kaffe och paketöppning. Massor med fina saker, tack så hemskt mycket tjejer! Och så färga jag Hella´s hår oxå, hoppas att det blev bra!

Måste ta och klippa mig snart, alldeles för långhårig!

Gabbe ringde förut också och babbla lite...sen kom han fram till att anledningen till att han ringde var att han ville ha lite hjälp i morron, var visst massor på jobbet, så jag offrar mig =) och åker in en sväng i morron. Då kan jag passa på att beställa lite sprit oxå till vi öppnar på onsdag.

Igår var vi hos Lena och Thomas och käka lite gott och det blev ett glas vin oxå.

Är så trött så nu ska jag nog slänga mig i sängen och sova lite...

Tack o Hej

Kommentarer
Postat av: Hella

massa fint fick de små.. ;) nu ska jag med hoppa i säng.. :)) trött som en 80 åring.. ;) puss

2009-01-03 @ 23:05:02
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Frida

Exakt... Bättre sent än aldrig... =) Och det var så trevligt att träffa er...

Puss!

2009-01-03 @ 23:45:34
URL: http://frida7andersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0