Nytt År, Nya Krafter??

Nej, lika orkeslös som jag varit de senaste månaderna... Och tanken på att jag ska börja jobba heltid får mig att bli ännu tröttare... Har inte gjort ett skit på den lediga tiden. Mest sovit och latat mig...

Nyår var fantastiskt. Var på bröllop som var sagolikt =) Vigseln var så avslappnad med gospelkör och solosång i massor. Till och med prästen (som var en god vän till Evaá som gifte sig) sjöng =)
Festen ska vi inte tala om. Maten var såååå god, mycket gott att dricka och många fina och roliga tal.
Vid tolv blev det skumpa och fyrverkerier i mängder, mycket trevligt!! Men som jag är så kunde jag inte släppa tankarna från min lilla Maja...saknade min lilla fis massor...

Halv tre ringde jag pappa som kom och hämta oss och skjutsade hem oss. Var så trött så jag höll på att somna i bilen... Gustaf var rätt dragen vid det laget =)
Sov ganska länge in på nyårsdagen och vid halv två kom mamma och hämta mig så jag fick krama om min lilla älskling =) men jag tror inte att hon hade saknat mig något för hon lekt med morfar och flina bara lite åt mig när jag kom och gnällde lite när jag ville pussas och kramas. Bliv pizza, vilket jag inte tror vi var de enda som åt på nyårsdagen =) sen var det bara slö dag resten av dagen.
Maja vakna vid halv tre i natt och var vaken till halv fem så jag skicka upp Gustaf i morse *hihi*

Ikväll ska vi till kusinerna och äta lite mat och så blir det nog att gå och lägga sig skapligt i kväll.

Maja somna nu igen så jag ska glo lite på tv och ta hand om disken...

Tack & Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0