Oj då... =)

Vem läser min blogg? Jag fatta inget när jag kollade min statistik (efter mycket letande hitta jag den äntligen) trodde inte att det var så många som läste =) Kul, för mig, tråkigt för er läsare eftersom jag aldrig skriver något vettig =) men ni är jätte välkomna att läsa hur mycket nu vill =)

Blev fullt hus här förut. Först kom mamma & pappa, och strax efter farfar Seth...och när vi börjat dricka kaffe kom Carro, Thomas & barnen så det har verkligen varit full rulle. Och lilla Cornelia går som tusen. Tussade omkring här som ingenting. Så söt så... =)

Maja somna sent och vakna vid halv åtta så det blir nog sen sängläggning ikväll tyvärr. Men vi får sitta och busa lite här framför tv´n. Gustaf åkte och jaga så han är väl inte hemma på ett tag. Lite mellis kanske för lillskruttan.

Tack & Hej

Kommentarer
Postat av: Hella

söt du e gummsan.. :) men inte riktigt än.. ett par år till.. :)

oj ja förstår att det va full rulle då.. :)

mm.. oskar sa med något om v.30 o uppåt.. men vi tror nog vi åker med barnen sen? senare när den lilla e över ett år kasnke.. vi får se..:) jag e på fika med.. vi kan ju höras på telefonen.. ;) puss på dej min vän!

2009-01-05 @ 20:37:00
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0