Så hopplöst det här är!!

Kände mig inte okey ígår och idag är jag som en halvdöd fisk. Sjuka hela familjen, inge vidare alls. Försöker få Maja och dricka lite och nu fick jag tag i en "pipmugg" med sugrör, och fyllde den med saft så den sitter hon och snuttar på nu och har gjort det en stund =) Stackars liten har fått blåsor i ljumskarna... Inge skönt så hon har inte haft blöja på sig på hela dan, och det är hon väldigt lycklig för. Och så är det fotboll på tv´n och det kan vara skoj det med ibland...tycker Maja och Gustaf iallafall =)

Har som sagt inte gjort ett skit idag, bara legat i soffan och försökt bli av med huvudvärken. Mår lite bättre nu och det är dags att göra lite gröt åt Maja, kanske fundera på att göra lite mat till oss oxå. Gjorde en macka förut men den åt Maja upp =/ Skitunge =) Så glad att hon äter, min lilla sessa...

Hoppas på att bli frisk nu, känner mig lite pepp på att jobba nu, men vi får se. Är inte Maja bättre på måndag får jag väl vara hemma då oxå...

Hella, en liten Michelle kanske? Det är lättare med tjejnamn =) Har ni några förslag än?

Puss & Hej


Kommentarer
Postat av: Frida

Så Maja tycker det är kul med fotboll?

En tjej i min smak! ;)

Krya på er, så vi kan ses snart!!

Puss!

2009-01-10 @ 19:11:10
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Hella

hoppas nu blir bättre snart gumman.. :)

jo lite förslag har vi.. men e svårt, m namn e fint.. ;) det gillar vi.. ;)

puss !

2009-01-10 @ 20:50:55
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Pappan Pappa

Tack! Kul att du gillar min blogg. Och visst får du länka till mim blogg. Har precis tapetserat barnrummet och är helt slut nu. Ha en trevlig helg!

2009-01-10 @ 23:18:13
URL: http://danielpihlwret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0