Sova?

Skulle inte tro det... Majsan har varit vaken i stort sett hela natten. Och nu på dan har hon sovit 15 min...kul... Men det är ju inte lätt och sova när man är så snorig i näsan, men det känns som om någon gång måste hon ju bli trött?!

Hann iallafall få i mig lite mat när hon sov i lugn och ro. Sen kom mamma och pappa med bilen så man kommer till jobbet sen. För tillfället är lill snuttan nöjd, sitter och leker med sin larv =)

Hoppas på en eftermiddags fika i morron, men vi får se hur Maja mår, hon får nog stanna hemma isåfall...

Nu ska jag försöka diska, hoppas på att Maja går med på det annars blir det leka lite på golvet istället, det är faktiskt lite roligare så jag sparar disken till Gustaf ikväll istället =)

Puss & Hej




Gör ju så himla snygga miner ibland =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0