Varför är hon aldrig frisk?

Just så känns det! Min lilla Sessa är ju aldrig frisk, hon har varit förkyld med feber om och om igen hur länge som helst. Frisk högst en vecka och så är det dags igen, jag fattar inte, tycker så synd om henne.
Men idag är hon dålig. Har sovit och gråtit hela dan och jag önskar så innerligt att man kunde göra något för henne. Det har varit panodil, bad och kämpat för att få i henne något att äta. Har gjort saft som hon faktiskt har druckit och det är väl det jag vill se att hon gör iallafall. Välling gick oxå bra och hon får en flaska till innan hon får sova igen. Somna vid halv nio och vaknade nu igen och var ledsen... Det blir nog att sova emellan oss i natt...mest för att mamma och pappa vill det ifall hon mår dåligt...

Igår var det bröllops fest, något jag hade sett fram emot...men som slutade med jordens huvudvärk, så vi åkte hem redan vid elva halv tolv. Men det var intressant med väldigt mycket folk att spana på, både människor man inte känner och känner.
Lyckat med vår present! Jätte kul =)

Blir hemma med Skruttan i morron, tills G kommer hem, då blir det skiftbyte och så får han ta kvällspasset. Hoppas hoppas hoppas att hon mår bättre i morron!! Min lilla ängel, usch vad jag hatar bacillusker!!!

Håller på att uppdatera BDB oxå...så lite nya bilder ligger snart uppe!


Diskar lite med mamma =)

Sötnos då =)

Kommentarer
Postat av: Lisandra

Hej!

Skulle ja kunna få ditt lösenord så ja kan gå in o kolla på dina bilder på bdb? kram

2009-01-27 @ 19:56:38
URL: http://lizzzandra.blogspot.com
Postat av: Linda

Aww, sötnosen =) Gud va hon är lik dig! =)

Kram

2009-02-01 @ 10:29:19
URL: http://mebabylovedoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0