Bzzzz...

MYGG ÖVERALLT!!!
Blir galen, hade dörren öppen och var dum nog att tända lampan så jag får skylla mig själv.

Lillebror och Emma var här förut och hämtade lite bebissaker...eller ja mest kläder, vill tvätta bilbarnstolen och sakerna till vagnen först, annars kommer nog bebis få en allergichock =/

Annars har både jag och Maja mest gnällt idag. Värme och mensvärk...iallafall jag, Maja kan möjligen haft ont i magen av all glass hon ätit idag.
Lata var vi idag också...blev pizza... Till och med Maja åt. Vilka exemplariska föräldrar vi är...not... Men gott var det, och det tyckte Maja med =)

Nu vet jag inte vad jag ska hitta på. Gräva lite i landen kanske?  Det tar ju aldrig slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0