Envis huvudvärk!!

Har haft huvudvärk sen i tisdags, och det ger sig inte... Men det är väl se där förbaskade visdomständerna som spökar, är helt svullen på höger sidan och de växer mot de andra tänderna och det är nog det som gör att huvudet känns som om det skulle spricka...
Somnade i soffan med Maja förut, sov en timma, sen skulle jag gå upp med Maja. Självklart vakna hon när jag skulle lägga henne, men då var hon sååå söt. Hon peka på sängen och jag la ner henne så somna hon om så sött igen =)
Nu sitter jag här och vet varken ut eller in... Har sån ångest... Men jag tror det blir en chokladtårta =) bli nog en snabbis till City Gross i morronbitti så blir det kanon! Vet precis hur det ska vara, har en bild i huvudet... Ja jag vet att jag är störd, men jag tycker att det är så jäkla kul att baka.
Och så blir det kalas i morron för lille Milan...och nu det inte dyker upp ett syskon i natt =) skulle ju vara lite typiskt *haha* KNIP HELLA!!

Har fixat en massa här hemma med, fått upp tavellister och vinställ och möblerat om lite. Blir nog skit bra när allt är klart! Hade sån tur när vi åkte till Karlssons idag, de hade ett lika dant vinställ på lagret =))) Mindre lycka när vi tog Nordiska, inte en enda tavellist kvar =((( men jag ska leta vidare. Så blir det IKEA, en bokhylla som jag paxat och två LACK hyllor som vi tänkte ha filmer osv på... Kommer bli kanon. Så mycket man vill göra. Vill så innerligt renovera kök och badrum, för det behövs verkligen!! Men så måste man ju vara miljonär för att klara av lånen som blir efter det isåfall. Drömma kan man ju göra...

Nu ska jag nög göra mig en macka, och en tårtbotten =)


Kommentarer
Postat av: Hella

ingen bebis kommit! :) åhh du e för snäll gumman!

2009-07-11 @ 09:29:52
URL: http://hellagirl86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0