Försöker vänja mig...

vid tanken om att jag ska bli faster =) Ja visst vet ni, Maja ska få en liten kusifin =) Någon gång i november är det dags, och det kommer nog gå fort!
Så jag ska plocka ihop lite saker som de nog ska kunna använda till bebis sen.

Och så sköt älskling en gris igår...eller ja, ett vildsvin, ingen tamgris. Det lukta verkligen arsle om man får skriva så.Skulle nog mer kunna säga att det var en skitgris =/ Fy tusan, lukten förföljde mig ända till i morse *urk*

Nu har jag precis rensat det sista i roslandet, och ska försöka ta tag i det andra i morgon.

Trött nu, ska ta mig en cigg och gå och nana...

Kommentarer
Postat av: Frida

Ett stort grattis till att du ska bli faster...

=)

Puss!

2009-07-03 @ 20:40:32
URL: http://frida7andersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0