Oj oj oj =)

Det blev dyrt efter Ullareds resan =) Men så mycket fint jag fick med mig hem till min lilla älskling, och tro det eller ej, ALLT passade perfekt!!
Har stoppat in en tvätt nu, har en stor hög jag ska försöka ta mig igenom.

Jag och Maja var på City Gross förut och shoppa lite gott. Mormor och morfar med, så morfar och Maja åkte karusell utanför när det blev tråkigt och hon hade trummat på alla stora konservburkar och plockat ner små tetra med saft i mammas vagn =) sötis...

Sen ringde mat och sov klockan =) fick väcka henne vid halv fem. Sen var det kalas på Egebylund, Susanne fyllde år. Så det var lek och stoj med alla kusiner och fler därtill.

Kollar lite på buskisen på 4:an, det är alltid skoj. Tror snörpa har somnat däruppe, och Gustaf oxå =) Stackarn är sjuk, hoppas det går över snart och att vi slipper. Skulle ju inte förvåna mig om vi blev sjuka lagom till inskolningen.

Nu ska jag ta en rök och slöa i soffan!

Kommentarer
Postat av: Agnetha

Jag såg inte dig heller, men vi kom inte ner förrän vid halv 1 på eftermiddagen i onsdags. Kan vart därför.. Men fyyy tusan va med folk det var där nere.

Men STORhandla vart det här med.. ca 4000 vart väl lagt på liten.. Men mycket saker fick vi. :)

Håller med på att tvätta upp alla kläder nu.. Bilder finns på familjeliv och kommer komma upp på facebook inom kort med.

Kram

2009-08-01 @ 18:37:24
URL: http://netab.blogg.se/
Postat av: Marika

Tack hihi :D

2009-08-02 @ 22:34:58
URL: http://marikablom.blogg.se/
Postat av: Linda Olsson

Kul med Ullared! Jag vill också dra dit! =) Fanns ganska mycket eller? =)

Tack för kommentaren förresten. =)

Kramar

2009-08-03 @ 19:10:41
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0