Ullared

Mamma och jag fick för oss att åka till Ullared i morron. Handla lite kläder åt min lilla ängel =) Det är ju snart dags för dagis och då behövs det lite smått och gott. Och så kan jag slänga lite gammalt =)

I går var vi på kräftkalas på Egebylund. Tyvärr hade vi inte kameran med oss, det hade nog blivit en hel del roliga bilder. Maja hoppade studsmatta med sina kusiner och hon skratta så hon tjöt! Kvällen avslutades med allsång, det var kul som tusan. Alla skråla och sjöng, hoppas verkligen att grannarna inte hörde *haha*

Jobbade söndag och måndag, det var...jobbigt... =) Så skönt att vara ledig, vara hemma och ta dagarna som de kommer. Inga måsten, ingen stress...men snart ska man tillbaka till verkligheten igen.

Har väl inte gjort speciellt mycket. Var i Gbg förra tisdagen, det var mycket trevligt det också. God mat och dryck, Liseberg var fullt med folk och 1 timmas kö till varenda karusell så vi körde femkamp istället. Klart att Gustaf och Per hitta Guitar Hero i spelhallen =)

Haha, kollar på gamla avsnitt av BB. Linda Rosing ser exakt lika dan ut nu som då...


Nej nu ska jag nog kojsa om jag ska orka upp i morron bitti!




Mamma´s lilla skrålla =)


Kommentarer
Postat av: Linda Olsson

Tack så jättemycket! =)

Gud va stor hon har blivit maja! Och fortfarande mamma upp i dan! Hon är verkligen jättelik dig ju! =)

Kramar

2009-07-31 @ 23:17:26
URL: http://mrslindaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0