Välkommen Nellie =)

Då är väntan och längtan nästan slut för i morse kom en liten tjej =) Grattis till Helena och Oscar, nu är ni föräldrar till två små änglar =) och grattis till lilla Milan som blivit STORA Milan... Storebror =) tänka sig att det verkligen var en lillasyster i mammas mage =)
Det tog ett tag innan jag koppla att min älskade vän hade fått en bebis. Jag svarade ju visserligen på meddelandet i förmiddags men det slog mig nu i kväll att ta mig tusan nu är bebis här!!!

Nu längtar jag efter att få träffa er =)))

Sitter nu bara och pillar navelludd och läser bloggar, Gustaf åkte och jaga och Maja sover. Smågluttar lite på CSI Miami.

Har varit på Egebylund hos Maja´s kusin. Så kul att se dom busa, tänk vad tiden går fort. Nu kan hon springa och stojja hur hon vill, helt underbart. Min ängel, så underbar...

Mamma (mormor) hade köpt jordgubbar så på vägen hem åkte vi förbi och tog med oss 4 liter hem, så jag har precis skurit dom, och fryst in dom så man har lite gott till i vinter! Tack mamma =)

Har beställt lite kläder från Ellos och Haléns idag. Dock INGET (observera INGET) till Maja... Otroligt sugen, men jag plocka iordning på hennes kläder idag och hon har för tok för mycket kläder =) men en del måste plockas bort för det är för litet eller slitet så det kanske blir en runda till, vem vet? =)

Nej nu ska jag lata mig och festa till med ett stort glas OBOY =)



Min lilla sommarbrud =)


Kommentarer
Postat av: Hella

Hon tackar.. ;) <3 puss!

2009-07-17 @ 16:31:48
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Frida

Vilken liten goding ni har Emma!! =)

2009-07-21 @ 18:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0