Bara helgen kvar...

Sen är det SEMESTER!!! =)))

Ska bli riktigt skönt faktiskt, börjar bli trött i hjärnan. Visst är det roligt, men jag saknar att vara med min familj. Är så mycket jag vill göra i sommar. En sak är säker och det är Kolmården! Tror Maja kommer älska alla djuren!

Har gått och pillat lite hela dan, plockat om lite i skåpen och städat lite. Mycket att fixa med. Torkade några fönster på övervåningen igår men jag har varken ork eller lust, men det får bli lite till nästa vecka, kanske får lite nu ork då.

Var en sväng hos Thomas och Caroline ikväll, och barnen lekte som aldrig förr. Blev lite käk också, jätte för gott =) Sen var det tre nakenfisar som sprang omkring, lagom trötta, och busade tills det var dags att åka hem.

Har varit så trött hela dan, så nu blir det nog sängen. Ska gå upp tidigt i morron och åka och handla innan det är Dacke som gäller och fira lillebror på studenten. Kan tyvärr inte vara med på kvällen, men det klarar de säkert av ändå =)

Som sagt, nu blir det sängen...nybäddad =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0