Då var det SEMESTER!!!

Ja jag vet, jag bara tjatar, men oj vad skönt att äntligen vara ledig, umgås med min underbara familj =) och mina fina vänner.
Som det ser ut just nu så kommer vi nog åka till Kolmården på torsdag, det ska bli riktigt trevligt. Maja kommer nog tycka att det är jätte roligt med alla djuren =)
Sist jag var där var med mina vänenr och familj på min möhippa, det var ju så skoj, skulle jag lätt kunna göra om =)))

I morgon blir det fika hos Hella, först ska vi till tippen med lite skit. Skulle putsat fönstren idag men det orkade jag inte...

Kan inte förstå vilken söt dotter jag har... Hon är tusan det finaste och vackraste som finns!

Nu ska jag titta klart på Cityakuten och smutta på min irich coffee.


Min tjej...


Mitt liv...


Mitt allt....

Kommentarer
Postat av: Frida

Världens sötaste Maja!! =)

Hoppas att din semester blir toppen nu med familjen och oss på ett hörn... ;)

Puss!

2009-06-16 @ 02:37:13
URL: http://frida7andersson.blogg.se/
Postat av: Hella

gossiga maja.. Milan längtar tills ni kommer.. ;) han tjatar om maja o peo o vill leka! ;) gud va skönt o vaara ledig nu då gumman! puss!

2009-06-16 @ 13:23:11
URL: http://hellagirl86.blogg.se/
Postat av: Ela

Du har världens finaste tjej!! Gött me semester.. Blir de många fika hoppas jag!! =) Puss

2009-06-20 @ 15:24:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0