Hålkakor

Snart är det dags att stoppa in dom i ugnen. 8 st blev det =) Gott gott gott, speciellt med nygräddat.

Maja somnade på soffan, orkade inte vara vaken, men måste nog väcka henne snart annars kommer hon aldrig somna i kväll.

Igår vart det besök hos Hella, vart lite senare än jag planerat, men fick jobba över som vanligt och så var jag tvungen att hämta Majas alla paket jag beställt. Oj så fina saker, blev ju såååå bra =)

Gustaf är iväg och kör gocart, men han blir nog inte sen, tror han ville iväg och jaga.

Blev pizza igår, det var ju bara sååå gott. Mycket godare när man nästan aldrig äter det.


Bäst att väcka lillsnuttan då...mysa lite =) Hon är det underbaraste som finns...min lilla Maja...min vackra dotter...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0